Jelovnik

Registracija leta – vraćanje karte za letenje

Registracija leta – vraćanje karte za letenje

Low-cost avio-kompanije

Većina low-cost avio-kompanija prodaje svoje karte uz nemogućnost povraćaja novca. Osim striktno definisanih situacija, koje su u većini slučajeva ograničene i limitirane do smrti putnika ili osobe koja je sa njim u srodstvu po prvoj liniji srodstva, low-cost avio-kompanije nemaju mogućnost povraćaja novca.

U slučaju smrti putnika ili osobe koja je sa njim u srodstvu na osnovu prve linije rodbinskih veza, osoba koja se bavi rešavanjem ove problematike mora dostaviti kancelariji eSky-a dokaz o smrti tj. umrelicu, na osnovu koje se povraćaj troškova razmatra.

U slučaju smrti putnika koji je sam sebi platilo sve avionske troškove, potencijalni povraćaj odnosi se na naslednike i može se isplatiti samo nakon sudskog ili advokatskog poravnanja.

Ako putnik ne iskoristi let, nadoknada avionskih poreza i taksi su ukljčene, pošto se ne koriste. Low-cost avio-kompanije u većini slučajeva ne vraćaju te iznose, pošto većina njih naplaćuje administrativne naknade za povraćaj poreza i taksi, što je ekvivalentno iznosu povraćaja poreza i taksi.

Da li možete vratiti kartu usled bolesti?

Low-cost avio-kompanije predviđaju povraćaj troškova samo u specifičnim situacijama, ali u slučaju proglašenja nesposobnosti da putujete usled bolesti, svaki slučaj se pojedinačno razmatra. Čak i ako uslovi korišćenja ne predviđaju povraćaj troškova u datoj situaciji, vredi proveriti da li  će avio-prevoznik pokušati da odgovori na potrebe putnika.

U slučaju zahtevanja naknade troškova, morate pripremiti specifičnu dokumentaciju koja potvrđuje da ste nesposobni za putovanje. Ovu dokumentaciju potrebno je dostaviti eSky kancelariji, a naši zaposleni će kontaktirati avio-kompaniju.

Redovni letovi avio-kompanija

Uslovi korišćenja pod kojima se kupuju redovni letovi, strogo definišu mogućnost odustajanja od leta i nadoknade koja se duguje u tom slučaju.

Većina avio-kompanija, teško je reći baš sve, predviđaju nadoknadu troškova od strane prevoznika, čak iako to cena to ne uključuje, vi možete pokušati da povratite iznos poreza i naknada. Ovo je jedino uobičajno ako se let ne iskoristi u celosti. Ukoliko se iskoristi deo ili ti jedno presedanje, povraćaj aerodromskih taksi i poreza biće gotovo nemoguć ili limitiran.

Pažnja!

  • da bi se povrat zrakoplovnih poreza i zračnih pristojbi učinkovito dovršio, o nemogućnosti putovanja potrebno je obavijestiti prije planiranog polaska,
  • osim povrata zrakoplovnih poreza i zračnih pristojbi, dio zrakoplovnih tarifa predviđa i povrat prijevozničkih naknada - puni ili djelomični,
  • nemogućnost putovanja možete prijaviti putem kontakt obrasca,
  • povratak karte na dan izdavanja moguć je samo  na nekim  zračnim linjama. Za to je potreban kontakt s našim savjetnicima. Od sljedećeg dana nakon izdavanja avionske karte, na redovnim prometnim linijama karte mogu se vratiti samo pod uvjetima predviđenim u tarifi,
  • neke zrakoplovne tarife na odabranim rutama omogućuju puni povrat novca ukoliko je viza odbijena. Ukoliko želite saznati je li avionska  karta koja vas zanima predviđa takav povrat novca, naš savjetnik će vam pomoći da to utvrdite.
  • međutim, treba imati na umu - svaki slučaj zahtjeva za povratom zbog nemogućnosti letenja razmatra se pojedinačno i zrakoplovne tvrtke mogu odbiti povrat.

Zapamtite!

Najbolji način da se zaštitite od gubitka sredstava u takvim slučajevima je individualno kupiti odgovarajuću policu osiguranja. Osiguranje od povrata troškova povezanih s otkazivanjem leta možete kupiti na našoj web stranici u kartici "Osiguranja". Takvo osiguranje mora se kupiti najkasnije u roku do 5 dana od datuma izdavanja karte, rezervacije smještaja i plaćanja dijela ili cjelokupne naknade, ipak najkasnije 1 dan prije datuma koji je na karti navedena kao početak putovanja, te  najkasnije 1 dan prije planiranog početka boravka u hotelu. Možete očekivati do 5000 eura povrata novca.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.hr.

Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Zahvaljujem na Vašem mišljenju!