-
§ 8. AVIONSKE KARTE
- U slučaju avio prijevoznika koji su akreditovani kod IATA (Međunarodne udruge za zračni prijevoz), time što je ponudu avio prijevoznika učinio dostupnom Korisniku, eSky nastupa kao zastupnik tih avio prijevoznika, a za subjekte koji nude druge usluge putem Rezervacijskog sustava nastupa kao administrator web-stranice na kojoj su dostupne usluge koje pruža Pružatelj usluga. Subjekti koji pružaju usluge prijevoza Korisniku i snose odgovornost za neostvaren ili na neodgovarajući način ostvaren let konkretno su određeni avio prijevoznici akreditovani kod IATA u ime kojih i za koje posluje Pružatelj usluga i čiji su nazivi navedeni tijekom procesa rezervacije i na avionskoj karti koja se izdaje Korisniku.
- U slučaju Niskobudžetnih avio prijevoznika, Pružatelj usluge nastupa kao posrednik koji izvršava činjenične radnje kod tih avio prijevoznika, što za rezultat ima obavljanje transakcije i isporuku karata naručenih od tih avio prijevoznika strogo u skladu s instrukcijama i u ime Korisnika, kako je ovaj zahtijevao preko Rezervacijskog sustava ili Korisničkog centra. Pružanje usluga i obrada reklamacija podliježu općim uvjetima odgovarajućeg Avio prijevoznika koji su predočeni tijekom procesa rezervacije.
- U slučaju da čarter letove organizuje organizator putovanja, eSky nastupa u svojstvu agenta i daje informacije o uvjetima koje određuje subjekt koji sprovodi let. Subjekt koji sprovodi let odgovoran je za nepruženu ili za neodgovarajuće pruženu uslugu čarter leta.
- Strane u ugovoru o prijevozu su Korisnik i Pružatelj usluga, precizno označen i definiran u ponudi, koji pruža usluge zrakoplovnog prijevoza koje su predmet ugovora. Spomenuti ugovori sklopljeni preko web-stranice www.eSky.hr sprovode se na osnovi općih uvjeta ugovora s konkretnim Pružateljem usluga koji zaključuje ugovor s Korisnikom.
- Korisnik pretražuje rezervacije tako što bira jednu od avionskih linija koje su mu predložene u Rezervacijskom sustavu i tako što unosi zahtijevane informacije u Upitnik s osobnim podacima, koji se obrađuju u skladu sa § 5 ovih Uvjeta.
- Potvrđivanje pretrage i promjena cijene:
- Korisnik dobiva potvrdu rezervacije na e-mail adresu koju je naveo. Potvrda rezervacije sadrži, osim broja rezervacije, i podatke o odabranoj avionskoj liniji, ukupnoj cijeni i načinu plaćanja. U cijenu avionske karte uključeni su: neto tarifa preko Avio prijevoznika, aerodromske naknade, takse, nepovratna servisna naknada za izdavanje karte, dodatne naknade i sve druge naknade za druge usluge koje su integralni dio avionskog prijevoza a koje su navedene u pregledu transakcije u okviru Rezervacijskog sustava.
- S obzirom na preliminarnu prirodu rezervacije, cijena avionske karte nije garantirana sve dok Pružatelj usluge ne primi uplatu na ime rezervacije.
- Korisnik se obvezuje provjeriti detalje o rezervaciji navedene u e-mailu kojim je ona potvrđena, kao i rok za plaćanje rezervacije kako bi se avionska karta kupila po cijeni prikazanoj tijekom pretrage Rezervacijskog sustava.
- Kupovina avionske karte:
- Prije kupovine Avionske karte, Korisnik je obvezan pročitati i prihvatiti ove Uvjete, kao i pročitati uvjete i ograničenja rezervacije i uvjete i ograničenja tarife za avionsku liniju koju je odabrao Korisnik, a koji su dostupni u Rezervacijskom sustavu. Pružatelj usluge naplatit će Korisniku nepovratnu servisnu naknadu za sve operacije u vezi s izdavanjem karte, u iznosu određenom tijekom procesa rezervacije.
- Korisnik rezervira avionsku kartu u Rezervacijskom sustavu ili preko Korisničkog centra na osnovi njene dostupnosti, cijene i mogućnosti pružanja date usluge, koji su određeni u Rezervacijskom sustavu ili dobiveni preko Korisničkog centra u trenutku rezervacije.
- Nakon dobivanja naloga za rezervaciju, Pružatelj usluge zadržava pravo da kontaktira Korisnika kako bi provjerio podatke o Korisniku i potvrdio uvjete rezervacije. U slučaju nemogućnosti uspostavljanja kontakta s Korisnikom, Pružatelj usluge pravi rezervaciju u skladu s uvjetima pod kojima je Korisnik podnio nalog za rezervaciju. Pružatelj usluge prihvaća rezervaciju pod uvjetom da je Korisnik platio barem iznos cijene avionske karte i iznos naknada za dodatne usluge koje je Korisnik naveo u Rezervacijskom sustavu kao i iznos servisne naknade.
- Dodatne usluge koje je naveo Korisnik a koje trebaju biti pružene u sklopu rezervacije (npr. posebni obrok, bodovi za programe lojalnosti, let sa životinjom, prtljaga prekomjerne težine, posebna ručna prtljaga, nepraćeno dijete, dodatna briga o putniku, pomagalo za osobe sa poteškoćama u kretanju, dječja kolijevka i druge) naručuju se preko Korisničkog centra ili preko e-mail adrese koju je naznačio eSky, kako bi se provjerilo jesu li dostupne.
- Pružatelj usluge zadržava pravo odbijanja izdavanja karte ako tarifa koju je odabrao Korisnik nije u suglasnosti s njenom namjenom prema prodajnim uvjetima konkretne ponude ili ako postoje druga opravdana ograničenja u sporazumima sa Avio prijevoznicima koja nisu pod kontrolom Pružatelja usluga.
- Vrste plaćanja prilikom kupovine avionske karte sprovode se pod uvjetima određenim u § 7 ovih Uvjeta.
- Pružatelj usluge Korisniku izdaje avionsku kartu u elektronskoj formi.
- Korisnikova avionska karta koju izdaje Pružatelj usluge šalje se na e-mail adresu naznačenu u Upitniku s osobnim podacima u Rezervacijskom sustavu ili tijekom procesa kupovine preko Korisničkog centra.
- Otkazivanje rezervacije na zahtjev Avio prijevoznika:
- eSky se neće smatrati odgovornim za promjene i otkazivanja Korisnikove rezervacije od strane avio prijevoznika.
- Korisnik će svaku reklamaciju uslijed otkazivanja leta ili promjena na letu, uključujući pomicanje leta uslijed greške Avio prijevoznika, uputiti direktno Avio prijevozniku. Odgovornost Avio prijevoznika propisana je odredbama Varšavske konvencije i Montrealske konvencije.
- Povrat avionske karte:
- Platitelj ima pravo na povrat avionske karte kupljene preko web-stranice www.eSky.hr ukoliko to dozvoljavaju uvjeti dane tarife, koje određuje direktno Avio prijevoznik. Povrat avionske karte može za posljedicu imati naplatu dodatnih penala u iznosu koji određuje Avio prijevoznik neovisno o eSky-u.
- Ukoliko tarifni uvjeti predviđaju mogućnost povrata zrakoplovne karte, Platitelj se može se obratiti telefonom Pozivnom Centru kako bi vratio zrakoplovnu kartu ili samostalno zatražiti povrat novca od Prijevoznika.
- Ovisno o upotrijebljenom načinu plaćanja, iznos povrata za zrakoplovnu kartu koji bi Kupac trebao primiti od Prijevoznika bit će uplaćen izravno na bankovni račun Kupca ili na račun njegove platne kartice u roku od 7 dana od dana kada Pružatelj usluge primi dospjeli iznos , u istoj valuti u kojoj je uplata izvršena. Pod datumom povrata podrazumijeva se datum terećenja novca s bankovnog računa Pružatelja usluga.
- Promjene rezervacije, dodatne usluge
- Korisnik samostalno pravi izmjene u svojoj rezervacii kod Prijevoznika, putem Pozivnog Centra ili putem kontakt obrasca, koji se nalazi na portalu www.eSky.hr. Ukoliko je datum polaska kraći od 48 sati, izmjena rezervacije moguća je putem Pozivnog Centra ili izravno kod Prijevoznika.
- Ako je do datuma polaska ostalo manje od 48 sati, promjena rezervacije moguća je isključivo preko Korisničkog centra.
- Trošak promjene avionske karte ovisi o cijeni karte i mogućnosti njene promjene, kako je odredio Avio prijevoznik. Ukupna cijena promjene rezervacije avionske karte uključuje:
- standardni trošak za promjenu ili dodatnu uslugu (koji uključuje naknadu za promjenu karte prema propisima i tabeli nadoknada određenog avio prijevoznika, kao i nepovratne servisne nadoknade za promjenu narudžbine ili naručivanje dodatne usluge),
- razliku u visini tarifa (razliku u troškovima između početne cijene karte i njene cijene u trenutku promjene),
- razliku u visini taksi i aerodromskih naknada (potencijalnu razliku u cijeni između početne vrijednosti taksi i naknada i njihove vrijednosti u trenutku promjene).
- Pružatelj usluge mijenja rezervaciju u Rezervacijskom sustavu pod uvjetimama određenim u Tabeli naknada za dodatne usluge koje treba promijeniti uz već kupljenu kartu:
Tabela naknada za dodatne usluge koje treba promijeniti uz već kupljenu kartu (u HRK): |
---|
Promjena |
SN po osobi |
---|
Promjene karte (uključujući: promjenu datuma putovanja i rute ili prezimena putnika) |
143 |
Otkaz ili povrat karte |
143 |
Dodavanje prtljage ili specijalna prtljaga |
58,30 |
Zahtijevanje asistencije za maloljetnu osobu bez pratnje |
58,30 |
Rezervacija izabranog sjedala u avionu |
58,30 |
Naručivanje specijalnog obroka |
58,30 |
Prijevoz životinja |
58,30 |
Prioritetno ukrcavanje |
58,30 |
Dodatne usluge koje nudi avio prijevoznik |
58,30 |
Prijava za let preko interneta (online check-in)/pomoć prilikom check-ina |
58,30 |
- Korisnik može doplatiti promjenu rezervacije avionske karte kako je određeno u § 7 ovih Uvjeta. Plaćanje platnom karticom obavlja se preko Korisničkog centra. Ako se plaćanje obavlja prijenosom sredstava s platnog računa, Korisnik dobiva e-mail kojim se potvrđuje promjena, u kojem su precizirani: podaci o rezervaciji (broj rezervacije, podaci o putniku, podaci o avionskoj liniji i informacije o dodatnim uslugama i tarifama avionske karte), podaci za plaćanje i trošak promjene.
- Za neke promotivne tarife dostupne u Rezervacijskom sustavu važe vrlo specifični uvjeti rezervacije i izdavanja avionskih karata. Ovo posebno vrijedi za tarife u okviru kojih karte treba rezervirati i kupiti barem tri, sedam ili četrnaest dana unaprijed. Ukoliko se taj uvjet ne ispuni, cijena avionske karte podložna je promjeni. eSky zadržava pravo da Korisniku otkaže rezervaciju načinjenu točno tri, sedam odnosno četrnaest dana prije polaska ukoliko Korisnik prekorači ograničenje za kupovinu koje je Avio prijevoznik odredio uvjetima propisanim za datu tarifu. Avio prijevoznik može zahtijevati da se avionska karta izda ranije. U tom slučaju Korisnik će dobiti neophodnu informaciju o roku za plaćanje na e-mail adresu koja je u tom trenutku naznačena kao važeća.
- Ukoliko Korisnik tijekom postupka rezervacije Zrakoplovne Karte dobije informaciju da će odabirom određene Zrakoplovne Karte biti obvezan nadgledati datum leta izravno kod Prijevoznika, što znači da eSky neće obavijestiti Korisnika o takvoj promjeni, pa stoga Korisnik mora samostalno nadzirati promjene reda letenja i u skladu s tim na nje reagirati. U slučaju da Korisnik ne dobije relevantne informacije od Prijevoznika u vezi sa svojom rezervacijom, što može rezultirati nemogućnošću pružanja usluge, trebao bi se odmah obratiti eSky-u radi utvrđivanja statusa i mogućnosti izvršenja odgovarajućih promjena u rezervaciji.
-
§ 9. USLUGA MultiLine (+Shield Zaštita)
- Opće odredbe
- Let označen kao „MultiLine” dostupan je Korisnicima u Rezervacijskom sustavu i obuhvaća najmanje dvije avionske konekcije s presjedanjem ili presjedanjima, kod jednog ili više Prijevoznika za koje izdane su odvojene karte. U ovom slučaju, svaki dio rute obuhvaćen zasebnom avio kartom smatra se odvojenom uslugom koja nije povezana s ostalim po pitanju organizacije cijelog putovanja, i nije relevantno jesu li odvojene karte izdane za usluge jednog ili više prijevoznika („MultiLine”). Kombinacija letova koja je pronađena u Rezervacijskom sustavu u sklopu MultiLine usluge dalje u tekstu se naziva „Putovanje“.
- Kupovina MultiLine karata se odnosi na kupovinu više od jedne avionske karte koja obuhvaća nekoliko letova s presjedanjem ili presjedanjima, za koje Korisnik dobiva odvojene avionske karte kod jednog ili više avio prijevoznika u okviru jedne iste transakcije u Rezervacijskom sustavu. Ukupan broj avionskih karata kupljenih za određeno Putovanje nije jedna vezana avionska karta za pojedinačne letove u okviru Putovanja.
- S obzirom da je MultiLine usluga realizirana na osnovi odvojenih avionskih karata, kod jednog ili više prijevoznika unutar jednog Putovanja, Korisnik ima obavezu provjeriti pravila prijevoza prtljage u okviru cijelog Putovanja, za svaki njegov dio, a također, provjeriti koji su dokumenti potrebni za realizaciju usluga, uključujući vizu za ulazak u zemlju ili tranzitnu vizu koja je neophodna u državi u kojoj je realizirana usluga MultiLine ili u kojoj Korisnik ima presjedanje.
- Korisnikova kupovina odvojenih avionskih karata za svaki let pokriven uslugom MultiLine i činjenica da vrijeme za presjedanje između dva pojedinačna leta može biti kratko (ovisno o parametrima pretrage koje je naveo Korisnik i dostupnosti letova u Rezervacijskom sustavu) potencijalno može biti predmet rizika od otkaza, kašnjenja ili promjene vremena leta i rezultirati nemogućnošću iskorištenja naredne konekcije ili konekcije tijekom Putovanja.
- Dostupnost usluge MultiLine ovisi o dostupnosti karata za avionske konekcije odgovarajućih Prijevoznika, kao i od kriterija koje je Korisnik sam namjestio u Rezervacijskom sustavu.
- Ako se pored rezultata pretraživanja pojavi informacija o ponudi MultiLine, sve osobe koje putuju na temelju karata kupljenih u sklopu ovako označene ponude bit će zaštićene putem eSky pomoći (“Shield Zaštita”) uz dodatnu, nepovratnu naknadu. To znači da nakon kupnje ulaznica u sklopu ovog putovanja, Korisnici mogu dobiti pomoć od eSky-a na temelju dolje navedenih uvjeta:
- Osnove korištenja Shield Zaštite:
- Korisnik može koristiti Shield Zaštitu ako je jedna od konekcija u sklopu Putovanja otkazana, ima kašnjenje ili pomaknuto joj je vrijeme, što je za posljedicu imalo Korisnikovu nemogućnost stizanja na planirano presjedanje u sklopu Putovanja ili stizanja na odredište Putovanja.
- Ako Korisnik primi informaciju o otkazu, kašnjenju ili pomicanju vremena najmanje jedne od MultiLine konekcija, što za posljedicu ima nemogućnost dovršenja Putovanja, Korisnik mora obavijestiti eSky da ne može iskoristiti sljedeću konekciju u sklopu Putovanja i pružiti informaciju o razlozima za to, i to pod sljedećim uvjetima:
- Ako Korisnik sazna za otkazivanje, odgodu ili promjenu rasporeda barem jedne od MultiLine veza više od 48 sati prije zakazanog početka putovanja i ako će takav događaj rezultirati nemogućnošću Korisnika da obavi putovanje, Korisnik ima pravo na korištenje usluge Shield Zaštite, pod uvjetom da o tome odmah obavijesti eSky telefonom ili e-poštom u roku od 24 sata od trenutka kada primi takvu informaciju.
- Ako Korisnik sazna za otkazivanje, odgodu ili promjenu rasporeda barem jedne od MultiLine veza manje od 48 sati prije zakazanog početka utovanja i ako će takav događaj rezultirati nemogućnošću Korisnika da ostvari putovanje, Korisnik ima pravo koristiti uslugu Shield Zaštita, pod uvjetom da o tome obavijesti eSky telefonom ili e-poštom u roku od 12 sati od trenutka kada primi takvu informaciju i najmanje 8 sati prije zakazanog početka putovanja.
- Ako Korisnik postane svjestan otkazivanja, kašnjenja ili promjene vremena barem jednog od povezanih letova MultiLine tijekom putovanja, odnosno između pojedinačnih povezanih letova ili tijekom presjedanja na sljedeću dionicu putovanja ili kasnije od 8 sati prije početka Putovanja mogu koristiti uslugu Shield Zaštita, pod uvjetom da o tome odmah obavijesti eSky, a najkasnije u roku od 1 sata od dobivanja takvih informacija, telefonom ili putem navedene e-mail adrese.
- Neobavještavanje eSky-a u gore navedenim rokovima rezultirat će nemogućnošću pokrivanja zadanog putovanja uslugom Shield Zaštite.
- Obavijesti korisnika prihvaćaju se 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, samo putem namjenskog telefonskog broja, navedenog u kartici “MultiLine” na web stranici eSky ((+1) 2014735488) i putem e-pošte, na multiline@esky.com. Korisnička podrška dostupna je na jeziku web stranice eSky na kojoj je usluga MultiLine kupljena ili na engleskom, ovisno o dostupnosti eSky konzultanata.
- Korisnik ima pravo na korištenje Shield Zaštite samo ako iskaže neophodnu temeljitost koja se od njega može očekivati, u stizanju na svaku sljedeću konekciju u sklopu Putovanja, čak i u slučaju da je došlo do otkazivanja, kašnjenja ili pomicanja vremena polaska za najmanje jednu od MultiLine konekcija, što za posljedicu ima nemogućnost dovršenja Putovanja, a također ukoliko nije izvršavao samostalno, bez znanja eSky, promjena u dokumentima neophodnim za realizaciju Putovanja.
- U sklopu Shield Zaštite, ovlaštene strane zadržavaju pravo na provjeru i određivanje vremena polaska i dolaska aviona, kao i vremena za presjedanje između konekcija, putem sustava koje koristi eSky i na osnovi podataka koji se nalaze u rezervacijskom sustavu GDS ili na web-stranici www.flightstats.com.
- Obim podrške dostupne Korisniku preko Shield Zaštite:
- Nakon što primimo informaciju o otkazivanju, kašnjenju ili ponovnom rasporedu barem jedne od MultiLine veza, što rezultira nemogućnošću putovanja, od Korisnika koji ima pravo na korištenje Shield Zaštite, Korisnik će biti obaviješten o svim dostupnim alternativnim vezama koji će im omogućiti da stignu do odredišta putovanja (u daljnjem tekstu "Alternativna veza").
- Ako Korisnik propusti zračnu vezu kao rezultat otkazivanja, odgode ili promjene rasporeda barem jedne od višelinijskih veza uključenih u putovanje, što rezultira nemogućnošću Korisnika da obavi putovanje, Korisnik ima pravo odabere:
- Alternativna veza dostupna u okviru usluge Shield Zaštite može se pružiti samo ako troškovi alternativne veze kojoj bi eSky bio podvrgnut ne prelaze vrijednost veću od 1000 EUR ("Ograničenje") izraženo u valuti u kojoj je transakcija MultiLine napravljena.
- Ukoliko eSky ne dostavi alternativnu vezu do limita, Korisnik će imati pravo na povrat novca u iznosu ukupne vrijednosti kupljenih avio-karata za potrebe putovanja s više linija, umjesto pokrića troškova alternativne veze . Vrijednost povrata ne uključuje vrijednost usluga osim avio karata kupljenih u sklopu usluge MultiLine (npr. troškovi kupljenih izleta, rezervacije hotela itd.). Kako bi primio povrat iznosa potrošenog na MultiLine kartu, Korisnik mora dostaviti dokaze koji potvrđuju da ga je otkazivanje, odgoda ili promjene rasporeda barem jedne od MultiLine veza spriječilo da završi putovanje. Ovi dokazi bit će osnova za eSky da odluči može li se izvršiti povrat novca.
- Ako prekid putovanja izazvan otkazivanjem, kašnjenjem ili pomicanjem vremena polaska najmanje jedne od MultiLine konekcija traje više od 8 sati, duži je od prvobitno planiranog vremena Putovanja i djelomično ili u potpunosti se poklapa s noćnim satima (od 22:00 h do 6.00 h po lokalnom vremenu u kom je nastupio prekid Putovanja) i Korisnik je iskoristio mogućnost Alternativne konekcije, Korisnik će imati pravo na:
- jedno noćenje u hotelu realizirano preko eSky-a, a ako nije mogući smještaj preko eSky-a, na refundaciju troškova smještaja koji je Korisnik sam rezervirao u iznosu do 100 EUR po osobi, na osnovi priloženih dokumenata kojima se dokazuje plaćanje i realizaciju usluge od strane hotela.
- refundaciju troškova prijevoza (po principu 4 osobe po taksiju) na relaciji od/do hotela/zračne luke u iznosu do 50 EUR, na osnovi priloženih dokumenata koji potvrđuju plaćanje i realiziranu uslugu prijevoza.
- refundaciju troškova obroka do ukupno 25 EUR po osobi, na osnovi priloženih dokumenata koji potvrđuju da je plaćen obrok.
- U iznimnim slučajevima, ako Korisnik nije u mogućnosti kontaktirati eSky u vezi otkazivanja, odgode ili promjene rasporeda barem jedne od MultiLine veza, Korisnik ima pravo kupiti karte koje će mu omogućiti samostalno putovanje do odredišta. eSky će, na temelju dokaza korisnika koji potvrđuje nemogućnost kontaktiranja eSky-a, kao i dokumenta koji potvrđuje kupnju takvih karata, vratiti vrijednost ovih karata do vrijednosti karata kupljenih u sklopu putovanja, ali ne više od Limita. eSky će ispitati sve takve iznimne slučajeve od slučaja do slučaja kako bi utvrdio je li doista postojala nemogućnost da Korisnik obavijesti eSky o gore navedenim problemima. Takve će se istrage provoditi na temelju svih dostupnih informacija i podataka o provedbi putovanja, a na temelju njih će eSky odlučiti hoće li se izdati nadoknada.
- Kompletne naknade troškova nastalih i dokumentiranih od strane Korisnika bit će izvršene u skladu s obrascem plaćanja koji je odabrao Korisnik tijekom rezervacije. U slučaju povrata koji se prenosi izravno na korisnički račun naveden u sustavu rezervacije, iznos povrata utvrđen kao dio usluge Shield Zaštite umanjuje se za sve iznose koje zračni prijevoznici vraćaju korisniku izravno u određenim fazama usluge Shield Zaštite, do najviše vrijednosti svih karata kupljenih u svrhu MultiLine putovanja.
- Povrat će se vršiti prema uvjetima i u roku predviđenom od strane pojedinih prijevoznika, stoga rok za povrat u sklopu usluge Shield Zaštite ovisi o datumima tih povrata od strane određenih prijevoznika čije je usluge Korisnik koristio u sklopu MultiLinea.
- Shield Zaštita ne obuhvaća bilo koje druge troškove koji mogu nastupiti kao posljedica otkaza, kašnjenja ili pomicanja vremena polijetanja najmanje jedne od MultiLine konekcija, a koje je Korisnik odlučio napraviti u sklopu Alternativne konekcije, konkretno troškove prijevoza i obroka osim onih gore navedenih.
- Kako bi mogao koristiti Shield Zaštitu, od Korisnika se može zahtijevati poduzimanje određene akcije koje mu navede eSky konsultant, npr. prijava na određenom mjestu na aerodromu kako bi regulirao formalnosti u vezi sa zamjenom neiskorištene karte i nastavkom Putovanja. Ukoliko se ne poduzme bilo koja od navedenih akcija, ne može se koristiti Shield Zaštita.
- Shield Zaštita ne obuhvaća zaštitom avionske konekcije realizirane u sklopu jedne avionske karte. Prijevoznici koji realiziraju ove letove potpuno su odgovorni za sve moguće problematične situacije u vezi sa njima. U takvom slučaju, Korisnik je dužan osobno kontaktirati određenog Prijevoznika ili avio kompaniju koja opslužuje određeno Putovanje. Bitno je za naglasiti, da se uvjeti tarifa svakog od Prijevoznika mogu razlikovati odredbama i uvjetima realizacije Putovanja, zbog čega Korisnik je dužan svaki put proučiti iste. eSky ne preuzima odgovornost za bilo kakve neugodnosti koje mogu zadesiti Korisnika u vezi s nepoštovanjem uvjeta tarife određenog Prijevoznika.
- Ukoliko avio prijevoznik i/ili aerodrom Korisniku osigura ili je u obvezi osigurati alternativnu konekciju ili druge usluge navedene u ovim Uvjetima (kao što su prijevoz, obroci), Shield Zaštita se ne primjenjuje.
- Svaki gubitak prtljage nastao zbog razloga koji nisu pod kontrolom eSky-a ne smatra se nemogućnošću nastavka Putovanja i za njega ne postoji mogućnost korištenja Shield Zaštite.
- Korisnikova samostalna kupovina/zamjena karte u sklopu Putovanja pokrivenog Shield Zaštitom, osim u situaciji opisanoj u 4. točki, onemogućuje Korisniku korištenje Shield Zaštite.
- Shield Zaštita se ne primjenjuje u slučaju otkazivanja, kašnjenja ili pomicanja vremena polaska najmanje jedne od MultiLine konekcija koje je bilo posljedica štrajka zaposlenih ili bilo koje službe koja opslužuje avionske konekcije, bankrota avio kompanije, više sile, događaja koji je direktno povezan s lokalnim ili međunarodnim ratnim sukobom ili koje je posljedica terorističkog akta.
- Shield Zaštita se ne primjenjuje u slučaju kad Prijevoznik vrši masovno otkazivanje letova, gdje se masovnim otkazivanjem letova smatra situaciju, kad je Prijevoznik otkazao ili planira otkazati najmanje 5 letova u jednom danu, koji su se nalazili u njegovom redu letenja.
- Korisnik ne može koristiti Shield Zaštitu po završetku Putovanja.
- Kako bi mogao koristiti Shield Zaštitu, Korisnik mora surađivati sa eSky-om, konkretno priložiti sve dokumente i informacije koje od Korisnika zatraže eSky konsultanti u bilo kojoj fazi Putovanja, kao i po završetku Putovanja.
-
§ 10. PAKETI LET+HOTEL
- U okviru usluga dostupnih preko Rezervacijskog sustava ili Korisničkog centra, Korisnici mogu rezervirati bar dvije različite vrste usluga, uključujući kupovinu barem Avionske karte i Hotelskog smještaja, koje čine osnovu za zaključivanje ugovora o paket-aranžmanu između Korisnika i kompanije eSky („Ugovor“).
- Ugovor se sklapa samo ako su izvršene usluge obuhvaćene ovom točkom, čije prihvaćanje se vrši putem Rezervacijskog Sustava ili putem Telefonskog Korisničkog Centra. Potvrda o zaključenju Ugovora i njegovi komponenti bit ću poslani zasebnim dokumentom na adresu e-pošte koja je navedena u Rezervacijskom Sustavu ili putem Telefonskog Korisničkog Centra. S obzirom na gore navedeno, Organizator turizma i Korisnik slažu se da se komunikacija u vezi s provedbom odredbe ove točke odvija se u elektroničkom obliku, a trajni medij su e-mail i PDF dokumenti poslani Korisniku kao potvrda izvršenja usluge.
- Organizator putovanja za Korisnika koji bira pojedinačne usluge u skladu sa uvjetima određenim u ovom članu Uvjeta je eSky.pl Spółka Akcyjna, sa sjedištem u Katovicama, Katowice (40-265), ul. Murckowska 14A, upisan u Registar poduzetnika koji vodi Okružni sud Katowice-Wschód u Katovicama, 8. privredno odjeljenje, pod brojem KRS 0000383663, broj NIP [PIB]: 9481987199, REGON 670140736, s potpuno isplaćenim akcionarskim kapitalom u iznosu od 1 019 525.60 PLN.
- Organizator putovanja je dužan pružiti usluge navedene u ovom članu Uvjeta i Ugovoru, bez obzira na to da li ove usluge treba pružiti organizator putovanja ili drugi Pružatelj usluga. eSky, u skladu s važećim zakonodavstvom, ograničava svoju odgovornost za nepružanje ili neodgovarajuće pružanje svojih usluga na trostruku vrijednost paket-aranžmana za svakog Korisnika. Ovo ograničenje ne primjenjuje se na štetu nanesenu osobama ili namjerno prouzrokovanu štetu ili štetu izazvanu nemarnošću.
- Organizator putovanja će odmah pružiti pomoć Korisniku koji se nađe u teškoj situaciji, uključujući okolnosti u kojima je nemoguće osigurati njegov povratak u zemlju kako je predviđeno Ugovorom uslijed neizbježnih i vanrednih okolnosti. Organizator putovanja snosi troškove nužnog smještaja Korisnika, po mogućnosti one kategorije koja je precizirana u Ugovoru, za najviše 3 noćenja.
- Rezervacija usluga preciziranih u ovom članu Uvjeta obavlja se u skladu s parametrima i kriterijima koje je pojedinačno naznačio Korisnik, a na osnovi kojih će u Rezervacijskom sustavu ili preko Korisničkog centra biti pružene odgovarajuće informacije o detaljima usluga i glavnim odlikama putnih usluga, pravima i obavezama Korisnika i organizatora putovanja.
- Organizator putovanja obavještava korisnike da efikasnost pružanja određenih usluga koje su predmet Ugovora može ovisiti o komunikaciji na službenom jeziku zemlje odredišta ili na engleskom jeziku.
- Detaljne informacije o pružanju usluga preko Rezervacijskog sustava navedene su u Aneksu 1. ovih Uvjeta.
- Detaljne informacije o pružanju usluga preko Korisničkog centra navedene su u Aneksu 4. ovih Uvjeta.
- Korisnik na koga se odnose usluge navedene u ovom članu Uvjeta zaštićen je od insolventnosti organizatora putovanja prema odredbama Aneksa 1. i 4. ovih Uvjeta.
- Cijena usluga iz ovog člana Uvjeta naznačena u Rezervacijskom sustavu ili preko Korisničkog centra uključuje cijenu paket-aranžmana u koju su uračunate takse i, ukoliko je neophodno, sve dodatne naknade i drugi troškovi ili – ako se ne može razumno očekivati da se ovi troškovi izračunaju prije zaključenja Ugovora – obavještenje o tipu dodatnih troškova koji mogu biti naplaćeni Korisniku.
- Povećanje cijene je moguće samo kao direktna posljedica sljedećih promjena:
- cijene prijevoza putnika uslijed promjene cijene goriva ili drugog izvora pogona;
- visine taksi i naknada za usluge uključene u ugovor o paket-aranžmanu koje su nametnuli subjekti koji ne učestvuju direktno u realizaciji paket-aranžmana, uključujući turističke takse, aerodromske naknade ili troškove za ukrcavanje i iskrcavanje u lukama i na aerodromima;
- visine kursa valute primjenjive za određeni paket-aranžman.
- Konačna cijena predviđena Ugovorom ne može se uvećavati u periodu od 20 dana prije datuma početka pružanja usluga iz ovog člana Uvjeta.
- Korisnik može odustati od ugovora o paket-aranžmanu u bilo kojem trenutku prije njegovog započinjanja, prilikom čega se od Korisnika može zahtijevati da organizatoru putovanja plati odgovarajuću razumnu naknadu za odustajanje od Ugovora. Ako u Ugovoru nisu navedene naknade za odustajanje od Ugovora, iznos te naknade odgovarat će cijeni paket-aranžmana umanjenoj za troškove ili prihod za korištenje alternativnih putnih usluga. Na zahtjev putnika, organizator putovanja će obrazložiti visinu naknade za odustajanje od Ugovora.
- U ugovoru za učešće u paket-aranžmanu može biti navedena naknada za odustajanje od Ugovora u iznosu koji ovisi o vremenu kad je nastupilo odustajanje od Ugovora u periodu prije početka paket-aranžmana, od očekivanih ušteda troškova i očekivanih prihoda od alternativnog korištenja putnih usluga o kojima je riječ. Naknada se naplaćuje umanjenjem uplate koju je načinio putnik.
- Korisnik može odustati od Ugovora prije početka paket-aranžmana bez uzrokovanja dodatnih troškova u slučaju da se na odredištu ili u njegovoj neposrednoj blizini dogode neizbježne i vanredne okolnosti koje imaju znatan utjecaj na realizaciju paket-aranžmana ili prijevoz putnika do odredišta. Korisnik može zahtijevati samo povrat novca uplaćenog na ime paket-aranžmana, bez kompenzacije ili odštete u vezi sa spomenutim.
- Organizator ima pravo jednostrano izvršiti manje izmjene uvijeta i odredbi Ugovora nakon što unaprijed obavijesti Korisnika. Ostale promijene koje se mogu izvršiti prije početka turističkog aranžmana, uključujući promijenu glavnih elemenata turističke usluge, nemogućnost ispunjavanja posebnih zahtijeva ili povećanje cijene iznad 8% od ukupne cijene turističkog aranžmana,provode se nakon predhodne dostave obaviještenja Korisniku, te prezentovanja dostupnih zamijenskih usluga i pravila za njihovu provijedbu.
- Organizator putovanja će refundirati spomenute naknade i uplate u roku od 14 dana od datuma prekida ugovora o učešću u turističkom aranžmanu.
- U sklopu usluga obuhvaćenih ovim članom Uvjeta, Korisnik može, bez suglasnosti organizatora putovanja, prenijeti na osobu koja ispunjava uvjete učešća u paket-aranžmanu sva svoja prava na učešće u tom paket-aranžmanu ako istovremeno ta ista osoba preuzme sve obaveze koje proizlaze iz ovog Ugovora i ako Korisnik obavijesti organizatora putovanja o navedenom u razumnom roku i preko trajnog medija za prijenos informacija. Ukoliko prijenos prava i preuzimanje dužnosti iziskuje dodatne troškove za organizatora putovanja, npr. troškove promjene Korisnikovih podataka, organizator putovanja se obvezuje da ih prikaže putniku prilikom potraživanja plaćanja. Ovi troškovi moraju biti razumni i ne smiju premašiti stvarne troškove nastale kod organizatora putovanja kao posljedica prijenosa paket-aranžmana na drugu osobu. Obavještenja poslana najmanje 7 dana prije početka paket-aranžmana smatrat će se u svakom slučaju poslanim u razumnom roku.
- U sklopu usluga obuhvaćenih ovim članom Uvjeta, Korisnik je zaštićen obaveznim osiguranjem od tjelesne povrede (osiguranje od nezgode) i osiguranjem koje pokriva troškove medicinskog liječenja u slučaju da se usluge pružaju van teritorije Republike Poljske. Detaljne informacije o ovom osiguranju mogu se pronaći na linkovima: Opći uvjeti osiguranja sa kartom proizvoda. Korisnik ima pravo koristiti dodatno osiguranje za usluge koje pruža eSky u opsegu koji je određen u Rezervacijskom sustavu ili preko Korisničkog centra.
- Organizator putovanja će obavijestiti Korisnika o svim posebnim zahtjevima koje je Korisnik naznačio i s kojima su se obje strane suglasile.
- U sklopu usluga obuhvaćenih ovim članom Uvjeta Korisnik se obvezuje da će obavijestiti organizatora putovanja o bilo kakvoj nedosljednosti koja se dogodila tijekom sprovođenja paket-aranžmana.
- Reklamacije Korisnika koje se moraju razmotriti u skladu s odredbama navedenim u ovom članu Uvjeta podnose se po proceduri navedenoj u članu 18. (Reklamacije).
- Na ime Korisnika koji preko www.eSky.hr koristi usluge predviđene ovim članom Uvjeta, uplaćuje se odgovarajući doprinos u Turistički garantni fond i Fond za pomoć turizmu, u iznosu koji je u skladu s važećim zakonodavstvom.
- Ukoliko u opisu objekta koji je Korisnik odabrao u sklopu provedbe paket aranžmana nije jasno navedena informacija o sadržajima koji su predviđeni za osobe s invaliditetom , ti objekti nisu prilagođeni potrebama osoba s invaliditetom.
-
§ 11. DODATNE USLUGE
- U okviru usluga koje su dostupne preko Rezervacijskog sustava i Korisničkog centra, Korisnici mogu rezervirati dodatne usluge, koje podliježu naknadama naznačenim u sklopu transakcije koja se vrši u Rezervacijskom sustavu i preko Korisničkog centra.
- Svaka usluga koju je odabrao i platio Korisnik, opisana u ovom članu i dostupna u Rezervacijskom sustavu, smatra se neodvojivim dijelom usluge za koju je rezervirana dodatna usluga.
- Servisni paket eSky-a (dalje u tekstu „Servisni paket“) je nerefundabilna naknada uvijek u istoj visini koja se naplaćuje za najmanje jednu promjenu avionske karte koja joj je sastavni dio, a koju Korisnik obavlja preko Korisničkog centra i koja je moguća u Rezervacijskom sustavu. Kupovinom Servisnog paketa Korisnik se oslobađa servisne naknade koju eSky naplaćuje po Tabeli naknada za dodatne usluge koje treba promijeniti uz već kupljenu kartu. Ukoliko prema uvjetima tarife avio prijevoznik naplaćuje naknadu za promjene/povrat/posebne usluge, Korisnik je dužan platiti uslugu koju je označio avio prijevoznik.
- Online check-in jdodatna usluga koja se naplaćuje i nerefundabilna je, koji dozvoljava Korisniku da se prijavi za let preko elektronskog sustava određenog avio prijevoznika ukoliko ima kupljenu Avio kartu i ukoliko sustav transakcija dozvoljava takvu mogućnost. U sklopu usluge online check-in, generirana karta za ukrcavanje (boarding card) šalje se na e-mail adresu koju je naveo Korisnik u procesu rezervacije u vremenskom roku koji omogućuje odgovarajuće korištenje ove usluge prijevoza. Kako bi se mogao prijaviti za let (obaviti check in), neki avio prijevoznici mogu zahtijevati od Korisnika dodatne podatke, koji nisu navedeni u procesu rezervacije. Korisnik će osigurati važeće kontakt podatke, kao što su e-mail adresa i broj telefona, kako bi omogućio kontakt, a posebno neposredno prije polijetanja. Nenavođenje kontakt podataka, nenavođenje podataka za online check-in u periodu kraćem od 48 sati prije planiranog polijetanja, pružanje zastarjelih ili nepotpunih podataka, nejavljanje na telefonske pozive kompanije eSky ili pružanje netočnih podataka neophodnih za check-in mogu za posljedicu imati nemogućnost nastavka postupka online check-ina i zahtijevanje od Korisnika da plati troškove koje određuje avio kompanija ili uskraćivanje mogućnosti polijetanja. U slučaju izmjena u rezervaciji, od strane Avioprijevoznika ili na osnovi zahtjeva Korisnika direktno kod Avioprijevoznika, u slučaju kupovine online check-in usluge, Korisnik je obavezan odmah obavijestiti eSky o izvršenim promjenama. Ako se takvi podaci ne dostave, eSky neće moći pravilno izvršiti uslugu prijave na let putem interneta. Zbog gore navedenog, eSky neće biti odgovoran za neispravno obavljanje usluge prijave na let putem interneta, uključujući troškove i druge posljedice koje iz toga proizlaze.
- U slučaju otkazivanja ili odlaganja leta, u sklopu analize podataka o Korisnikovom letu, eSky će radi naknade štete proslijediti podatke o korisniku suradničkom pravnom subjektu, primjera radi AirHelp Germany GmbH, Boxhagener Strasse 18, 10245 Berlin, Germany, VAT ID: DE 320095320, koji će poduzeti tu radnju isključivo uz izričit pristanak Korisnika. U isto vrijeme, prema Uredbi Savjeta EU br. 261/2004 Europskog parlamenta i Savjeta, eSky obavještava Korisnika da ima pravo podnijeti zahtjev za odštetu i da ga podnosi direktno avio kompaniji koja je upravljala letom kako bi (gdje je primjenjivo) dobio punu odštetu na koju putnik polaže pravo.
- AirHelp + - dodatna plaćena nerefundabilna usluga koja je na raspolaganju svakom korisniku koji vrši rezervaciju putem rezervacijskog sustava ili pozivnog centra, koja omogućuje podršku u dobivanju odštete u iznosu do 600 eura za kašnjenje, otkaz ili prebukirani let te povrat do 6 000 eura za neplanirane troškove uzrokovane kašnjenjem leta ( hoteli, taksiji, avionske karte, obroci) realizirana pod uvjetima koje je naveo pružatelj usluga, tj. AirHelp Germany GmbH, Boxhagener Strasse 18, 10245 Berlin, Germany, VAT ID: DE 320095320 detaljno navedeno na https://www.airhelp.com/en/terms/.
-
§ 12. POVEZANI PUTNIČKI ARANŽMANI
- Korisnik koji koristi portal www.eSky.hr u dolje navedenim situacijama kupuje povezane putničke usluge, koje se tumače kao kombinacija bar dviju različitih vrsta turističkih usluga za isto putovanje ili odmor koje su obuhvaćene odvojenim ugovorima sa Dobavljačima. U isto vrijeme, nastanak povezanih putničkih usluga javlja se kad turistički poduzetnik olakša putnicima kupovinu turističkih usluga:
- tijekom jedne posjete njegovom prodajnom mjestu ili jednog kontakta sa njegovim prodajnim mjestom na kojem postoji mogućnost izbora i posebnog plaćanja svake pojedinačne turističke usluge, ili
- dozvoljava kupovinu bar jedne dodatne turističke usluge ciljano od drugog turističkog poduzetnika, ukoliko ugovor sa ovim turističkim poduzetnikom nije sklopljen više od 24 sati nakon potvrde rezervacije prve turističke usluge.
- Turističke usluge se ne smatraju povezanim uprkos ispunjenju gore navedenih uvjeta u slučaju kombinacije ne više od jedne vrste turističke usluge (prijevoz putnika, smještaj bez noćenja koji nije sastavni dio prijevoza putnika, najam automobila ili drugog prijevoznog sredstva) sa jednom ili više turističkih usluga koje predstavljaju drugu uslugu koja se pruža putnicima i koja nije sastavni dio usluge: prijevoz putnika, smještaj bez noćenja koji nije sastavni dio prijevoza putnika, iznajmljivanje motornog vozila ili drugog prijevoznog sredstva), ukoliko je vrijednost ovih usluga manja od 25% ukupne vrijednosti povezanih putničkih usluga i one se ne oglašavaju kao važan element ove veze, niti čine važan element ove veze iz drugih razloga. Uz to, ne smatraju se povezanim ni one turističke usluge koje traju kraće od 24 sata, osim ukoliko ne uključuju smještaj.
- Detaljne informacije o kupovini usluga povezanih s putovanjem i pravima i obavezama koji proizlaze iz korištenja tih usluga date su u Aneksu 2. i Aneksu 3. ovih Propisa.
- Na ime Korisnika koji preko www.eSky.hr koristi usluge predviđene ovim članom Uvjeta, uplaćuje se odgovarajući doprinos u Turistički garantni fond, u iznosu koji je u skladu s važećim zakonodavstvom.
-
§ 13. OPĆI UVJETI PRIJEVOZA IATA
-
§ 14. POVEZNICE KA PROPISIMA AVIO KOMPANIJA
Aer Lingus, Air Baltic, Air Europa, Air Iceland, Air Rarotonga, Air Southwest, Airasia, Atlas Blue / Royal Air Marocco, Aurigny, Bergen Air Transport, Blu Express, BlueAir Business Aviation, Blue Islands, Bulgaria Air, BRA, Condor, Corendon, DAT, easyJet, Eurowings, Excelairways, FlyBe, flythomascook.com, Germania Express, GOL, Helvetic, WOW air, Jet2, TUI fly , Jet Blue Airways, Jetstar Airways, Jetstar Asia Airways, Kulula, Luxair, Lydd Air, Air Italy, Nature Air, Nextjet, Norwegian, Pegasus Airlines, Ryanair, Smart Wings, Skytrans Airlines, Southwest, SpiceJet, Sprint Air, Spirit Airlines, Sun Country Airlines, SunExpress, ThomasCookAirlines.com, TUI Airways, Transavia, Virgin Blue - Virgin Australia, Viva Colombia, Viva Peru, Vueling, WestJet Airlines, Wizz Air, Laudamotion, Volotea, Astra Airlines, Jazeera Airways, Satena, EasyFly, Wingo, VivaAerobus, Mayair, AirPanama, JetSmart, Passaredo, LCPeru, Peruvian, Avianca, LATAM, AZUL, SkyAirlines, Amaszonas, Boliviana de Aviación, Aerolínea de Antioquia.